.Index Actualitate Administratie

Digitalizare la Primăria Lupeni

Municipalitatea de la Lupeni a implementat un proiect în valoare de 3,2 milioane de lei pentru a digitaliza administrația locală. Autoritățile locale au în vedere digitalizarea totală a administrației locale în următorii ani. Obiectivul general al serviciilor de instruire îl constituie familiarizarea persoanelor din grupul țintă cu implicațiile simplificării procedurilor administrative.

”Este un eveniment important pentru Primăria municipiului Lupeni, dar mai important pentru cetățenii din acest oraș. Am realizat un proiect important, și anume”Proceduri administrative simplificate prin eficientizare digitală – la primăria municipiului Lupeni”. Nici în acest moment nu suntem 100% digitalizați. acest proiect a fost în valoare de 3,2 milioane de lei. Primăria Lupeni a avut parte de confinanțare de 64.000 de lei. Am reușit prin proiect să achiziționăm aparatură IT și softuri”, a spus Lucian Resmeriță, primarul municipiului Lupeni.

Obiectivele specifice ale proiectului au fost îmbunătățirea procesului de planificare strategică și alocare a resurselor în cadrul Primăriei Municipiului Lupeni prin introducerea unui sistem intern managerial certificat; Implementarea unor măsuri de simplificare pentru cetățeni – în corespondență cu Planul Integrat pentru simplificarea procedurilor administrative aplicabile cetățenilor – atât din perspectivă back-office (adaptarea procedurilor interne de lucru, digitalizarea arhivelor), cât și front-office; Dezvoltarea cunoștințelor și abilităților personalului din cadrul Primăriei Municipiului Lupeni, în vederea sprijinirii măsurilor vizate de proiect. A fost avută în vedere formarea/instruirea, evaluarea/testarea și certificarea competențelor/cunoștințelor dobândite pentru 70 de persoane din cadrul grupului țintă, în ceea ce privește simplificarea procedurilor.

”Proiectul a fost cofinanțat din Fondul Social European, în cadrul Programului Operațional Capacitate Administrativă (POCA) 2014-2020. Perioada de implementare a proiectului este de 30 de luni, începând cu data de 18.06.2019, data de finalizare fiind 17.12.2021. Obiectivul general al proiectului a fost consolidarea capacității Primăriei municipiului Lupeni de a asigura calitatea și accesul la serviciile publice oferite exclusiv de Primărie prin simplificarea procedurilor administrației locale și reducerea birocrației pentru cetățeni ”, a precizat Mirela Tudosie, manager de proiect.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.