Municipalitatea de la Petroșani susține brandul turistic al Văii Jiului. Municipiul Petroșani, dar și fiecare localitate din zonă, va avea brand turistic particularizat, cu scopul de a dezvolta o marcă turistică regională a Văii Jiului. Pentru început, Consiliul Local al municipiului Petroșani și-a dat acordul de principiu pentru realizarea acestui obiectiv și urmează ca și celelalte consilii locale să decidă acest lucru. Viitorul zonei Văii Jiului este strâns legat de dezvoltarea turismului, de atragerea de turiști, iar astfel s-a considerat necesară adoptarea unui brand.
”Prin adresa înregistrată la Primăria municipiului Petroșani (…), directorul Comexim R Lupeni, domnul Emil Părău, și directorul B2B Strategy SRL, domnul Daniel Roșca, propun tuturor administrațiilor locale din Valea Jiului validarea inițiativei de dezvoltare a mărcii turistice regionale, cu scopul de a promova produsele tradiționale din Valea Jiului”, arată documentul.
Astfel, pentru realizarea identității vizuale regionale sunt propuse mai multe elemente tehnice din punct de vedere al marketingului și comunicării, și anume conceptul cu numele de Ținutul Momârlanilor, sloganul – ”Urmașii Geto-Dacilor din Valea Jiului”, elementul vizual – lupul getic stilizat cu adaptarea individuală pe fiecare unitate administrativ teritorială din Valea Jiului. De asemenea, dreptul de utilizare al mărcii va fi gratuit pentru administrațiile locale.
Pe de altă parte, există flexibilitatea de3 a adapta marca la produsele tradiționale din zonă, la traseele turistice și la anotimpuri, prin stilizarea cromatică a logo-ului, în funcție de anotimp. Astfel, se dorește stimularea turismului și în extrasezon.