Straja, capital de imagine pentru turismul din Lupeni

Straja, capital de imagine pentru turismul din Lupeni. Investițiile vor continua în stațiunea montană Straja, astfel încât în sezonul de iarnă următor turiștii să aibă parte de condiții și mai bune de schi. Dat fiind faptul că sezonul trecut, în Straja a fost un sezon excepțional, edilii vor continua să investească în dezvoltarea domeniului schiabil. Potrivit lui Lucian Resmeriță, primarul municipiului Lupeni, numărul mare de turiști care a ales să petreacă în stațiunea montană din Straja a însemnat, pe lângă partea financiară, și capital de imagine.

”A fost un sezon foarte bun în Straja. Încasările au fost foarte bune astfel încât să ne permită anul acesta să facem anumite investiții și le vom face cu mare plăcere pentru că trebuie să fim întotdeauna cu un pas înaintea altor stațiuni și ne dorim să fim în top în ceea ce înseamnă schiul în România. Până acum am reușit să facem acest lucru și îl vom face și pe viitor. Cel mai mare câștig poate nu a fost din punct de vedere financiar, ci mai mult a fost un obiectiv prin care noi am câștigat un foarte mare capital de imagine. Este un lucru foarte important pentru etapa de turism în care suntem în Valea Jiului și sunt convins că acest capital de imagine se va vedea în câțiva ani pentru că în sezonul care s-a încheiat nu am avut locuri suficiente de cazare pentru cerea mare pe care am avut-o”, a declarat Lucian Resmeriță primarul municipiului Lupeni.

În ceea ce privește sezonul de iarnă, staţiunea Straja însumează aproximativ 26 km de domeniu schiabil. 20 km sunt acoperiţi cu zăpadă artificială. și pe perioada verii, în stațiunea montană au loc diferite tabere pentru copii. Straja este una din stațiunile care este atractivă în orice sezon, însă, vârful îl reprezintă în perioada iernii, atunci când zeci de mii de turiști aleg stațiunea pentru a practica sporturile de iarnă.

1 Comment

  1. Capital de imagine , cu ciordeala de la parcare :))

Leave a Reply

Your email address will not be published.