De la zero.Proiectele pentru DN 66A trebuie refăcute. Toate proiectele pentru modernizarea drumului DN 66A, Câmpul lui Neag-Cerna trebuie refăcute. Ministerul Transporturilor arată că proiectul drumului spre Herculane trebuie reluat de la zero cu faza documentațiilor.
”Proiectul DN 66A km 47+600-km 66+204, Câmpul lui Neag – Cerna nu se regăsește în anexa Master Planului General de Transport, dar nici în lista proiectelor fără clauza de reformă structurală sau Lista proiectelor cu clauză de reformă structurală. Există acord de mediu RO-ANPM nr. 3 din 06.07.2011 pentru Revizuirea/Actualizarea studiului de fezabilitate drum de legătură Dn 66A km 47+600 – km 66+204, Câmpul lui Neag – Cerna, CNAIR SA demarând procedura de atribuire a contractului de serviciu la data de 29.05.2014. Procedura de atribuire a contractului de servicii revizuire/Actualizare studiului de fezabilitate drum de legătură Dn 66A km 47+600 – km 66+204, Câmpul lui Neag – Cerna, a fost anulată în data de 15.07.2015, conform prevederilor art. 2019, alin.1 lit.a) din OUG nr. 34/2006 cu modificările și completările ulterioare, întrucât au fost depuse oferte inacceptabile și/sau neconforme. CNAIR SA prin Direcția Regională de Drumuri și Poduri Timișoara a propus includerea obiectivului în lista de investiții cu finanțare de la bugetul de stat pentru întocmirea documentațiilor în faza SPF, SF, PT și execuția lucrărilor în perioada 2020-2023. Sectorul de drum DN 66A – km 47+600-88+000 este clasificat drept drum de clasă tehnică V (fiind drum de piatră/pământ) cu trafic foarte redus”, arată Ministerul Transporturilor.
Anul trecut, CNAIR, în calitate de autoritate contractanta, a transmis catre SICAP anuntul de participare pentru procedura de atribuire licitație deschisă având ca obiect Proiectare și Executie “Drum de legatură DN 66A km 47+600 – 66+204 Câmpu lui Neag – Cerna”. Valoarea estimată a contractului a fost evaluată la 243.072.327 lei fara T.V.A.