Centrul de informare turistică de la Petroșani a avut anul trecut 500 de vizitatori. CNIPT Petroșani a fost înființat printr-o hotărâre a Consiliului Local în anul 2012, în cadrul proiectului „Centrul Național de Informare și Promovare Turistică în municipiul Petroșani”. Potrivit statisticii, 500 de persoane au fost anul trecut la centrul de informare.
Aproape 200 de vizite în perioada de vară
Deși Valea Jiului este recunoscută, în special, pentru sporturile de iarnă, la CNIPT au fost turiști care au cerut informații și în perioada verii. Astfel, balanța turistică a Petroșaniului este echilibrată atât în perioada de iarnă cât și în perioada de vară.
“În cadrul activității de informare turistică, în cursul anului 2016 CNIPT Petroșani a avut un număr de 500 vizitatori din diferite localități ale României și diferite țări ale Europei, aceștia solicitând diferite informații turistice și nu numai”, arată cei de la CNIPT.
Cei care nu au venit la centru sau nu au sunat au aflat despre turismul din Petroșani și Valea Jiului de pe pagina de internet a CNIPT. Pagina de internet a fost accesată de 11.489 vizitatori unici.
“Astfel pe site-ul CNIPT Petroșani au fost promovate, în anul 2016, 40 de evenimente diverse, ce au avut loc în Petroșani, alte localități ale Văii Jiului și în munții Parâng, Retezat și Vâlcan. Pentru promovarea la nivel național au fost trimise la Autoritate Națională pentru Turism un număr de 18 evenimente dintre care au fost selectate 7, acestea apărând în Newsletter-ul ANT și pe site-ul www.newsturism.ro. De asemenea, pentru a îmbunătății vizibilitatea CNIPT Petroșani și pentru a promova obiectivele turistice și frumusețile din Valea Jiului și județul Hunedoara, în luna noiembrie 2016 a fost creat un cont de Facebook: Cnipt Petroșani care are deja 1958 de prieteni și pe care, pe lângă poze și articole despre anumite obiective turistice, au fost promovate și 15 evenimente diverse”, mai arată cei de la centru.
Monika BACIU